(Android) Brick Monster: Epic Casual Magic Balls Blast Game snyder ubegrænset point
Mar 9, 2022 6:23:37 GMT 8
Post by ponmonsforsomi on Mar 9, 2022 6:23:37 GMT 8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Brick Monster: Epic Casual Magic Balls Blast Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Brick Monster: Epic Casual Magic Balls Blast Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder ubegrænset point ▞▞▞
▞▞▞ Brick Monster: Epic Casual Magic Balls Blast Game 2022 version ▞▞▞
Gennemsnit
perfekt spil til underholdning
når du får en kiste midt i en runde. Angrebet fortsætter ikke efter åbning. Spildte et halvt træk. men sjovt...
Samlet set harmløst, men reklamebillederne har intet at gøre med spillet.Det tager omkring 1 måned at få den sidste helt låst op og maxet, hvor alt bliver en cakewalk. Jeg er anstændigt langt inde i niveauerne, men de bliver hurtigt lige meget, uden at have for mange mobs eller chefer at besejre.
sjovt at spille meget interessant
Værste spil nogensinde!!!!!
Ikke en murstensbryder, dumt annoncesystem, dumt energisystem. 1. Dens ikke en mursten breaker. 2. Hvis jeg allerede vælger at se en annonce for magtevne eller ekstra valuta, vil jeg seriøst ikke se en anden lige bagefter bare for sjov! Der er også en fejl, når du ser en annonce for kraftkapaciteten i spillet. Når du klikker på knappen, der vises efter at have set det, fører det til et uønsket angreb. 3. Energisystem: vokse op, det er et mobilspil omg. Hvis du ikke vil have os til at spille, så lav ikke spil! Spil fjernet
ret godt indtil videre kun på niveau 5. se annoncer for gratis ting
det er en tidsmorder
sjovt spil indtil videre
godt for sjov
Sjove ting
så dumt ud, men det er virkelig sjovt.giv det en chance
Brick Monster:Balls Blast Game عمومی tcq
Fantastisk spil! Ville bare ønske der ikke var så mange annoncer.
Sjovt spil! Har spillet i årevis. Jeg downloader på hver ny enhed, jeg får, og spiller igennem den. Det eneste er....energisystem?!?! Som ..hvorfor? Vil du have, at folk ikke spiller din app så tit?
Jeg holder meget af konceptet, men mere magiske muligheder eller måske smide forhindringer ind sammen med fjender osv
okay okay
hvorfor er det turbaseret? halt
Jeg kan virkelig godt lide spillets søde kunststil
Dette spil er sjovt og virkelig nemt at samle op.
Brick Monster: Epic Casual Magic Balls Blast Game Casual prz
Brick Monster:Balls Blast Game Казуални qpwd
Annoncer mellem hvert trin gør det uudholdeligt at spille.
Så langt så godt... nyder virkelig dette spil. Jeg anbefaler det stærkt
Brick Monster:Balls Blast Game Alkalmi plxy
Sjov indtil videre ikke til mange annoncer 😊
Ret sejt. Anbefale
Ошейник, текстовый квест, том первый Hry na hrdinov bzyu
Dette er et sjovt spil. Ikke for let, men underholdende
Vidunderligt spil!!! Fantastisk grafik
Brick Monster: Epic Casual Magic Balls Blast Game Hygge mnn
Vil ikke engang åbne på telefonen, den stopper før den starter. Virker på denne telefon. Stadig ny i spillet.
Mere end bare en murbrækker. Meget underholdende
Jeg elsker dette spil, jeg kan ikke lægge min telefon fra mig
Når jeg er i kamp, fryser den fast, eller når kampen er forbi, fryser den fast. Jeg afinstallerede det og geninstallerede det ser ud til at gøre det stadig.
Sjovt spil spekulerer bare på, hvornår du vil lave endnu en opdatering, det lader mig ikke afslutte den sidste lvl før næste opdatering
ret sjovt indtil videre
Spillet er super sjovt, med en lille bemærkning er der stavefejl i tegneserierne. Ikke noget stort bare lidt uprofessionelt.
Jeg synes, det er sjovt at spille. Ligesom hvordan du kæmper for at finde ud af, hvor dine skud skal hoppe og ramme. Har ikke noget imod annoncerne til tider. Under den ultimative magi, ville du ønske, at du ikke behøvede at se annoncer hele tiden bare at bruge det. Det kunne være bedre. Historiedelen af ordene skal rettes. Jeg har set forkert stavede ord eller historien lidt væk. Ellers giver jeg den nu 5 stjerner b/c. Jeg synes stadig, det er sjovt og underholdende. Jeg tror på det kan blive meget bedre. Til alle, prøv det bare og se selv.
Virkelig sjovt spil og ikke så nemt som det ser ud til
sendte en e-mail til skaberne af dette spil om, hvordan man forbedrer og for en vis afklaring af mekanikken, men de har ikke svaret i næsten 30 dage. spillet er meget lavvandet. combos betyder ikke meget. niveauer er meget nemme at bestå. har ikke behøvet at bruge en enkelt power up. kun 2 færdigheder kan bruges. gem guld til lynfyren. han er den eneste du betaler for.
Dette spil er fremragende, en af mine absolutte favoritter, som jeg har på min telefon. Jeg er 39 år gammel, og jeg elsker det. 😎💋
nemt og sjovt. min datter elsker at spille det
Ikke dårligt indtil videre ret fedt spil
Ikke et dårligt spil, men stadig lidt mistænksomt over for, hvorfor det skal håndtere telefonopkald
sjovt
Jeg er lige begyndt.. kan lide det.. men... de fortæller dig ikke, at nogle monstre på brættet IKKE DØR... bortset fra det.. Jeg holder dig orienteret.
Dette spil er eventyrligt og magisk. Og jeg elsker spil. Det her er det bedste!
Jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at give dette spil en god anmeldelse. Gameplayet er i orden og holder dig underholdt, men de annoncer, det fremtvinger, er forfærdelige. Af og til efter en runde vil det tvinge dig en annonce. Det er slemt, men ikke forfærdeligt, ikke? Det, der til sidst fik mig til at afinstallere spillet, var, da de forsøgte at tvinge mig til at se en reklame, hvis jeg ville modtage alle stjernerne på et niveau, jeg havde fuldført næsten perfekt. Haha, frækheden! Spil ikke dette spil, hvis du ikke kan lide at få reklamer påtvunget dig.
Fantastisk spil fortsæt det gode arbejde
Dette spil er virkelig sjovt. Når jeg keder mig, hjælper det. Det er en fantastisk tidsmorder, og jeg vil anbefale det.
Jeg har det sjovt at spille det. Jeg kan også godt lide, at tilføjelser ikke er proppet i mit ansigt, det er rart, det burde være en mulighed at se tilføjer Jeg kan godt lide det også unikt design hold det op udviklere