Post by ponmonsforsomi on Mar 9, 2022 6:17:26 GMT 8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Grand Mountain Adventure ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Grand Mountain Adventure IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyde kode flere krystaller ▞▞▞
▞▞▞ Grand Mountain Adventure 2022 version ▞▞▞
Langsomme, mærkelige kontroller
multiplayer virker ikke
Grand Mountain Adventure Sukan leh
Dårlig grafik, jeg kan næsten ikke se noget, og er stinkende
Bliver hurtigt kedeligt
Du skal være i stand til at vende udsigten, så du kigger ned ad bjerget i stedet for op!! Kæmpe fan af spil som amped og skate..
fantastisk grafik, glat gameplay og god åben verden-oplevelse. Jeg kan især godt lide de tidsindstillede løb, der viser dit tempo i forhold til dit tidligere løb. Det eneste, der mangler, er en førstepersonsvisning. Jeg vil virkelig se, hvor jeg skal hen... ned af bjerget. Tak til udviklerne for en god start på dette spil!
vil ikke køre problemfrit... På trods af brug af lave indstillinger
Fantastisk grafik, meget flot kameraaspekt, men for mit liv kan jeg ikke finde ud af navigation i dette spil
Sjovt, men et fjollet spil. Grafikken er af anstændig kvalitet, og gameplayet er lidt skævt.
Dette er et fantastisk spil 👍 Jeg elsker den rolige stil, den er smuk, jeg med det hele var gratis, men stadig god. Du fortjener de fem stjerner
Det er et af de bedste spil derude i denne kategori, og det er noget, jeg har ventet i årevis på at kunne spille på en mobiltelefon. Udviklerne arbejder konstant på at rette fejl, så det anbefales absolut. Det er et virkelig afslappende spil, og det giver dig også mulighed for stort set at stå på ski rundt hvor som helst på kortet. Jeg regner også med, at den betalte pakke er rimelige priser, jeg håber dog, at der vil blive tilføjet 1-2 flere gratis kort i fremtiden.
Spillet indlæses ikke forbi indlæsningsskærmen. sidder fast ved at logge ind på google play spil
Der er for mange fejl/problemer, der gør oplevelsen og kontrollerne meget inkonsekvente. Bortset fra det er spillet lidt sjovt
Efter reklame, er nødt til at gå fra starten ... Igen og igen ..
Sjovt ret afslappet spil. Som en, der afslappet står på ski, føles spildynamikken legitim, men den er også arcade nok til at gøre den tilgængelig.
en sjov DEMO, medmindre du køber det fulde spil, hvilket ville være bedre, hvis retningspilen var sort, så den ikke BLINDES i sneen.
Desværre havde jeg forventet mere..
Afhængigt af din spillestil kan det enten være et sjovt spil, eller det kan være forfærdeligt og meget frustrerende. Jeg vil anbefale bare at udforske kortene, bortset fra at rejse op ad bakke er pinefuldt langsomt. Plus, hvis du ikke betaler for spillet, er der kun 3 kort. Hvis du beslutter dig for at jage liftkort (som er påkrævet for at låse skilifte og nye kort op), er de gemt rundt på kortet på svært tilgængelige steder (hvilket vil irritere dig) eller for enden af nogle stier (hvilket kan være sjovt) .
kun kortet er meget svært at forstå, vær venlig at gøre det enklere som bare at trykke på en knap for at gå dertil i stedet for at placere markører eller noget og gøre det, at du kan rotere kortet på hans y som
Dette er et sjovt spil, men det er alt for nemt at trykke på skærmen og gå glip af tippet eller beskeden, der dukkede op. Jeg har måttet have misset mindst 80 % nu. Det ville være rart at kunne se dem alle opført, efterhånden som du får dem.
Interessant koncept - mærkeligt udført. Jeg kan godt lide ideen om et åbent skiløb, men brugergrænsefladen er svær at vænne sig til. Kameraet gør det svært at planlægge linjer og vender kontrollerne om. Annoncerne skærer ind på kritiske tidspunkter i spillet - midt i et trick eller under en udfordring. Jeg synes, at spillet halter ret meget, men jeg spiller ikke på de bedste telefoner. Behøver arbejde - måske et OTS-kamera, nogle fejlrettelser og en ændring i annoncetiming - men ikke forfærdeligt. Godt arbejde.
Det er fantastiske spil, men der er tvungne annoncer og pay-to-win system, jeg ved, det er sådan, de genererer indtægter, men vær venlig ikke at være sådan, der er en anden måde
Fuldstændig uspillelig. Det går ned efter hver annonce.
Dette spil ville være en solid 4 stjerner, hvis det ikke styrtede ned ved bogstaveligt talt nogensinde reklame. Jeg skammer folk ikke over, at de vil have penge, men det er dybest set uspilleligt.
Frygtelig udførelse, går ned hver gang jeg prøver at åbne den, og kun lite-versionen er omkring 300 mb. Du er heldig at få endda 15 FPS, hvis den starter.
vil købe hele spillet, hvis du gør snowboarding til en mulighed! elsker ideen og mekanikken
Efter 2 baner halter spillet så hårdt, at det ikke kan spilles, og jeg er på en samsung galaxy a70
Grand Mountain Adventure Sports xzco
Findes der en snowboardversion af dette
Ubrugeligt perspektiv; skiløber vendt mod dig, så alt er modsat, og da jeg prøvede den omvendte akse, er det endnu værre.
Jeg kunne ikke hoppe i stierne på min chromebook, da du ikke kan trykke på to knapper på samme tid på den. Kan du venligst lave en funktion, der gør det muligt for folk på en chromebook at hoppe i stierne?
Power Painter - Merge Tower Defense Game Simulyasiya ckt
Appen fryser, når den åbnes, og tryk på afspil og skal lukke. Jeg købte den komplette version, men nu føler jeg, at jeg mister mine penge.
Meget godt spil, men lønnen for at spille forbi de første to niveauer er nedslående.
Selvom det er af lav kvalitet, er spillet sjovt
Ikke nok er gratis, og jeg vil ikke spilde penge på et cheapskate-spil. Og skaberen siger, at de hader betalte spil, så hvorfor gør de det ikke gratis. Det er så slemt, at jeg afinstallerede
Jeg afinstallerer det allerede og downloader det igen et par gange og kan stadig ikke køre. Det viser altid ingen respons
Det bliver ved med at prøve at få mig til at købe det fulde spil, når jeg allerede har .. og der er ingen mulighed i brugergrænsefladen for at gendanne køb. Og hvorfor skal vi betale for de ekstra bjerge, der er tilføjet, når vi allerede har betalt for det "fulde spil". Vil dette blive rettet i de kommende opdateringer? Jeg hader bestemt at tage dette ud af min stream lineup. Mange mennesker synes at kunne lide det.