Post by ponmonsforsomi on Mar 9, 2022 6:08:13 GMT 8
------------------------------------------
▶▶▶▶ BLOCKFIELD онлайн шутер 5 на 5 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ BLOCKFIELD онлайн шутер 5 на 5 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyde kode generator point ▞▞▞
▞▞▞ BLOCKFIELD онлайн шутер 5 на 5 2022 version ▞▞▞
Det er fire måneder siden, jeg sidst spillede dette spil. Et fantastisk spil. Jeg kan rigtig godt lide det. Men jeg ved ikke, hvordan man får promo-kort i dette👍👍👍
Jeg åbnede 2 100 guldkasser, og jeg fik præmierne, men så gik jeg for at deltage i et spil, og jeg blev smidt ud, jeg loggede på igen, og mit guld manglede, og de genstande, jeg fik, var væk
Dette spil er kedeligt, can You Pixed Graphics
Disse er dårlige super dårlige
Jeg elsker det, og dette spil er min favorit!
For mange reklamer og ubalanceret knivangreb. Pls dont placere mange annoncer på dette spil, det er meget irriterende.
godt
Tilføj flere våben og kort btw, jeg elsker dette spil og tak og flere gamemodes som defuse mode eller deathmatch
Blockflyed mere som Spawnkillfield
Jeg hader dette spil, fordi min fjende kun er 1 eller 2, men titlen på spillet er 5v5, det er ikke sjovt
Det er så sjovt, men jeg snurrer, så starter den igen, så giver de mig ikke belønningen
Du fik folk til at hacke og modde i dit spil. Jeg mener hvorfor du ikke har et anti-snydesystem som seriøst?
annoncerne stinker
Trænger til forbedring, 1. Tilføj loadout skift i spillet 2. Kampinfo sidste kamp du spillede for at fange hackere brugernavn nemmere 3. Shot register venligst ret skudregistret specielt på sniper venligst 🙏 (jeg vil give 5 stjerner hvis du laver tilføje dette, hver spiller spørgsmål) rediger: venligst tilføje en måde at købe kniven på nogen måde ⭐⭐⭐
Jeg kan virkelig ikke lide annoncer, der dukker op direkte foran mig ved at tvinge dette gør mig utilpas, jeg ved, du har brug for penge, men det er meget dårligt, spillet kan spilles, men hovedet er for stort, så det er nemt at tage et hovedbillede
Dette spil SUGER så fordi spilleren på serveren er dette spil stinker jeg hader virkelig dette spil SUGER
3/10
Jeg elsker dets spil, det er ligesom minecraft
Pls hjælp mig. Opretter forbindelse til server i 2 dage. Kan ikke spille. Jeg har 75 Mbps. Enhed - blackshark 3 pro.
Nogle patetiske spawn-campingtabere ødelagde dette spil for mig
말하는 고양이 토킹진저 엔터테인먼트 cip
BLOCKFIELD онлайн шутер 5 на 5 Acțiune fhnf
Godt spil, men der er ingen spillere at spille med mand
Våben er så dyre, jeg kan ikke købe noget!
Sutter fordi. Springet
BLOCKFIELD онлайн шутер 5 на 5 Akčné lpvc
dude spillet i sig selv var fantastisk, men hvorfor kan jeg ikke finde andre spillere? måske det på grund af dine irriterende annoncer, der afspilles hver gang jeg forlader et spil.
Tvinger dig til at se ufrivillige annoncer. På grund af dette ville jeg bedømt nul stjerner
Godt, da jeg lavede min egen modderede version med controllerunderstøttelse, og det virkede!! (Lad være med at sagsøge mig)
Annoncerne efter hver kamp gør det mindre sjovt
godt spil, men tilføj venligst Battle Royal-tilstand og alle våben, ikke kun få.
dette spil er så sejt mand, jeg mener, at våbnene ser rigtige ud, og spilleren ligner næsten et menneske
Hvorfor fem for dette er et meget sjovt spil, mange spillere faktisk spiller jeg dette sammen med min ven, men plssss ad more wepon gunzzz og sniper mit yndlingsvåben plssssssss læs dette
Værste spil nogensinde, der er altid annoncer, når jeg spiller
Ja den er god. Bedre end andre blokskydere
Super hårdt dette spil Dameng snyder gagu ka demonio ka putang ina mo 🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬 🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬