Post by ponmonsforsomi on Mar 9, 2022 6:05:05 GMT 8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Smash Hit ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Smash Hit IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser uendelig ressurs ▞▞▞
▞▞▞ Smash Hit 2022 version ▞▞▞
flott
Virkelig flott spill, ingen etterslep (på; LG k4 2017-telefon) +å lære hvordan hindringer fungerer+å prøve nye strats å leve er veldig gøy! Selv om folk klager på restart i starten når de dør uten premium, jeg liker det, for du må bli god på de enkle tingene for å gjøre det mindre vanskelig på harde deler!(men det bør løses opp etter en viss poengsum) Men det som kan få folk til å ikke få prém er at alle andre moduser du trenger prém+andre som meg kan tro at det ikke er noen andre på multiplayer+ bør låse opp én modus når du slår spillet
Smash Hit - Last ned gratis for Android - Veadug
Smash Hit Arkaadmängud rrnr
Ja
Det er ingen sjanse til å spille dette spillet gratis medlemskap, hele tiden hvis du fullfører ballene dine må du spille fra begynnelsen, noe som er irriterende... betalende medlemskap kan nyte dette spillet.
Jeg liker det, men jeg hater hvordan du må kjøpe et pass bare slik at du ikke trenger å spawne fra start, men hvis du ikke kjøper passet må du begynne på nytt
Jeg elsket spillingen, utrolig beroligende. Men når du først har kommet lenger, og taper, kan du ikke gjenbruke sjekkpunktene dine, du må kjøpe premium for å bruke sjekkpunkter og annen spilling, slette akkurat nå.
Spillet er ganske bra, jeg nådde nivå 3, men jeg kunne ikke gå fordi jeg må få fortiden, så la passet være gratis
Jeg ville spille når det fortsatt var på nivå 6 som det siste nivået. Definitivt et bra spill. Jeg ville dempet spillet og satt min egen musikk også. Ganske chill og tester tålmodigheten din hehe
L
Spilte dette spillet for flere år siden og det var flott. Nå har den en popup som sier at den har sluttet å svare ved hvert kontrollpunkt (selv om spillet fortsetter å spille mens popup-vinduet dekker skjermen), noe som gjør spillet praktisk talt uspillbart. Det vil heller ikke tillate meg å gjenopprette kjøpet mitt da jeg oppgraderte til pro-versjonen da spillet faktisk fungerte riktig.
Det feiler mye for meg. Det er et morsomt spill, men det er irriterende når du går gjennom ballen ved glasset og det går i stykker, men du klarer det ikke. Da begynner jeg å miste alle ballene jeg har. Det gjør meg sint, så jeg avinstallerte spillet. vennligst fiks dette problemet
Smash Hit Arcade yom
Morsomt spill, men nivåene er fuqed. Jeg kan gå opp til 7 eller 8, men da får jeg "uendelig"-nivåer på lvl 3 4 og 5 hvor det er 0 sjanse til å fylle på med ammunisjon med mindre jeg betaler for premium. Bli bøyd!
Utmerket spill, avslappende spilling og atmosfære (utmerket grafikk + musikk) er perfekt balansert med den gradvis økende utfordringen. Hvert aspekt av spillet flyter med vakker og godt målt enkelhet, jeg vil anbefale det til alle som ønsker å føle seg avslappet og utfordret på samme tid.
Det kan være ok, dessuten... Gjør det slik at du kan bruke sjekkpunkt uten premien, og bytt meny- og gjenoppta-knappene.
Ååå
Smash Hit Arkade qvu
Er veldig gøy første runde du spiller og så blir det kjeeempe kjedelig etterpå.
Math theory Ta’lim loi
Jeg synes den veldig bra.
Det mest avslappende spillet jeg noen gang har spilt. Lydene er virkelig gode. Fantastisk grafikk. Det eneste problemet er sjekkpunktet. Vi bør kunne begynne fra siste sjekkpunkt uten å kjøpe premien. Totalt sett er det et veldig avslappende og flott spill. Det føles futuristisk.
Smash Hit Arcade ouj
Hvet ikke
Game Underground - Startside | Facebook
VANDANENDE OG SÅ GØY! JEG ELSKER DET ABSOLUT MEN JEG BLEV EKSTREMT SKUFFET OVER Å FINNE UT AT JEG IKKE KUNNE KJØPE (PREMIUM) ALTERNATIV FOR Å STARTE TILBAKE PÅ MITT SISTE KONTROLLPUNKT ER NIVÅ 3. JEG LASTE BARE NEDLASTET DETTE SPILLET FOR Å ENDELIG I DAG, OG JEG KAN ENDELIG I DAG. SÅ LANGT MULIG, MEN DET KOMMER IKKE TIL AT LA MEG AVSLUTE DER JEG SLUTTE, HAR JEG IKKE NOE VALG MEN Å SLETTE DETTE SPILLET. Vennligst gi oss muligheten til å kjøpe (premium)
Last ned Smash Hit APK 1.4.3 Android for Free - APK4K
Smash Hit ארקייד ryr
Flott spill på alt. Det er ikke mer å si.
Jeg vil gjerne gi 5 stjerner, men jeg kommer alltid tilbake for å fullføre hver gang jeg går tom for baller.. jeg må kjøpe premium bare for å fortsette der jeg allerede er ferdig.. hvorfor?? Hvorfor? Det skal visstnok redusere stresset mitt, men på grunn av det gjør det å begynne å begynne meg så opprørt
det er bra i begynnelsen, men det er kjedelig 2 timer etter å ha spilt..du bør sette noen oppdrag, typer ball(skinn) osv.. for å gjøre ting mer interessant (glad ansikt)
Jeg har gitt tre stjerner ⭐ bare fordi sjekkpunkter i dette spillet skal være tilgjengelige som 🆓 og andre spill 🎯-moduser bør også være 🆓 for folk som ikke kan betale eller er barn inkludert meg. Hvis du forbedrer disse problemene enn andre vil gi 5 stjerner ⭐✨ Jeg antar Takk.
13 spill som ikke trykk ikke på den hvite fliser for iOS
Kjøp Profesjonell Golf Power Impact Swing Aid Practice Training Smash Hit Strike Bag Trainer Svart Gul hos Wish - Gjør det moro å handle.
Jeg liker dette spillet veldig godt, jeg spiller dette spillet hver dag. Og jeg liker også den hemmelige musikken i zen-modus, også all musikken som spillutviklerne lager, det er den beste musikken jeg noen gang har hørt! Over alt er denne appen fantastisk. Grunner til at jeg fikk appen. 1.Legg til gratis 2. Fantastisk grafikk lav-høy 3. Dette spillet har en pauseknapp 4. Spillet blir vanskeligere og vanskeligere jo mer du spiller 5. hver ting i spillet er helt fantastisk for meg. Dette er grunnen til at jeg gir den en 🌟🌟🌟🌟🌟 stjerneanmeldelse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dette er et virkelig flott spill. For det første, ingen annonser. Som det er umulig i mobilspillfellesskapet, det er utrolig. For det andre, det er så undervurdert. Dette spillet er ateistisk tiltalende og det avslappende (til tider). Og til slutt, kostnadene. Spillet er gratis, men premien er bare 2 dollar. Det er en god del. Anbefaler sterkt.
Fikk Premium-versjonen slik at jeg kan starte fra sjekkpunkter. Har allerede nådd det uendelige nivået i klassisk modus. Har vært avhengig av dette spillet en stund siden det hjelper meg å roe ned eller lindre stress.
Funker ikke
Hva Betyr GRAYS på Engelsk - Norsk-Engelsk Oversettelse
kullt
Smash Hit Plunder er et fysikkbasert spill full av ødeleggelse satt til et magisk middelalderslott og dets omgivelser. Ta på deg rollen som en kraftig
Det er et flott spill. Utviklerne klarte å kombinere galskap og ro sammen, og det fungerer VAKKER. Synd at spillet aldri blir oppdatert lenger.
Det er et bra spill, misforstå meg ikke, men for å lagre fremgangen din må du betale ekte penger. Jeg vil ikke betale penger for å redde fremgangen min. På et spill. Du bør legge til en på spillet valuta som du får fra å treffe krystaller og glass. Da kunne du betale myntene eller hva som helst for sjekkpunkter.
Det er litt irriterende at du trenger å begynne på nytt bare for å fortsette, uten medlemskap kan du ikke fortsette fra sjekkpunktet du slapp på, men bortsett fra det er det et veldig morsomt spill.
Smash hit er det siste spillet fra Granny Smith og Sprinkle. Spillet er veldig tilfeldig og har et enkelt plott: du er i et rom, og du kommer til å bryte
Smash Hit er den mest vanedannende Android og iOS spill av ...
Det er eit gøyt spill du blir avhengig av men det er kjempe gøy
Bra spill, men må kjøpe nytt nivå bare for å fortsette. spillet bruh..nakakabitin..pano pala kung walang load...edi paulit ulit lang😑
Jeg pleide å spille den forrige versjonen. Så sluttet jeg å spille en stund... Da jeg begynte på nytt, hadde hele mekanikken i spillet endret seg. Og jeg er ikke fornøyd med den nye mekanikken.
Smash hit apk android oyun club Bike Hit APK for
Veldig gøyt
En morsom tidsmorder anbefaler det til folk som ikke liker fartsfylte spill eller folk som sitter fast i linjer generelt flott spill
Tema: juleevangliet
Bra utført spill
Det starter ikke fiks